My Birthdaaaaaay

11:35:00 AM

February, 18th 2016
 
February probably the most favorite months for me. Its an early months so that the spirit of new years still lingers. There's also valentine days..which i dont celebrate but still makes me happy with all those chocolate. And...of course..there's my birthday !





 




 
 
 
Pagi-pagi dikasih surprise sama PDI Asoy. Terharu sampai nangis hahaha Saya memang gampang nangis kalau dibaikin orang, ditambah hormon hamil ya jadi gini deh :P
 
Abis gimana ya...rasanya seperti terselamatkan. Sampai situ aja duah bersyukur, eh ini dibaik-baikin pula. Apalagi pas Pak Wawa bilang "Tadinya saya mau pergi sama Pak Dodi, tapi gak deh. Kan Raisha ulang tahun" Nangislah udah. Makasih banyak ya Pak, Gy, Asraf, Devita, (alm) Pak Dani. This bumil feel so blessed and happy. indeed.
 

Siapa sih yang pertama bikin aturan kalau yang ulang tahun yang nraktir? hahahaha 

Tapi ga apa-apa, seneng kok. Asal jangan minta traktir yang mahal-mahal aja :P Dan berhubung beneran lagi ngumpulin buat lahiran, traktirnya di bebek kesayangan aja yaaah.  Salahnya sih..sebulan sebelom lahiran baru ngelist belanjaan bayi dan perkiraan biaya lahiran. Kemarin-kemarin malah hura-hura hahahaha







Sore sebelum pulang kantor dapet surprise lagi dari anak-anak. Makan kue lagiiii, seneng-seneng lagi ! Alhamdulillah. Makasih ya temen-temeeeeen :*




Sepulang kantor kita makan ke Tao Restaurant, seperti yang direncanakan kemarin malam. Yaudah ya kirain cuma mau makan aja, tau-tau disurprise-in juga. Ya udah nangis lah. Mana ibu nyelametin sambil ngebisikin nasehat. Mrebes T__T







Dari Mas Ardy mana?
Well...dalam rangka mau lahiran memang sengaja udah ngewanti-wanti jangan ngasih kado. Kenapa? Soalnya saya gak mau kado yang murah HWAHAHAHAHA Kita kan lagi ngumpulin buat bayiiiiiiii, jadi ntar aja taun depan dirapel :P

About birthday...
I dont get it why people dont like celebrating someone's birthday. I know there's nothing in our religion about it. But well...at least once in a year...you feel like its your day. You get all those attention, love, prayer from around you. At least once in a year, you're reminded that you're loved. Isn't a beautiful thing to do? to feel?

It is to me.
 
Thats i love making surprise, i love celebrating someone's birthday. Why? Because sometimes we need reason to deliver our love and care to people. And thats a very perfect reason.

For that reason also, i feel sooo happy and blessed whenever poeple do that to me. So thank you, im so happy and grateful. Hope i could be a better human being and can give more positive thing to around me. 

Love you !

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe